TheAngels

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna,Louise,Pauline - 31 mars 2010 16:31

Heeeeeej alla coola bloggläsare!VET NI VAD??NI KAN INTE TRO DET!LOUISE OCH JAG OCH VÅRA FÖRÄLDRAR SKA ÅKA TILL.......TRUMMVIRVEL......PARIS! JIPPIE! Kan ni tänka er att få vara uppe i eiffeltornet? Åhh, vad dom är snälla! Det ska bli så kul asså!Nu ska vi på basket så måste dra!Bloggar imorgon!Ha det gött mandel...kött (?)!See ya//Pauline

Av Anna,Louise,Pauline - 30 mars 2010 19:03

Heeej alla underbara bloggläsare!Här kommer lite glass-tips till våren/sommaren (elr för dig som vill äta redan nu  ) : 1.Ben&Jerry´s New York super fudge chunk    <--Super god enligt mig!Det är chokladglass med lite olika slags nötter i! 2. Ben&Jerry´s Chunky Monkey   <--Super god enligt mig!Det är bananglass med chokladbitar och lite nötter i! 3. Helt vanlig pistageglass!Kan serveras i strut, skål eller hur du än vill ha det!   <--Mums! 4.Chocolate chip-glass väldigt, väldigt gott! <--Mums filebabba!Här kommer lite tips på muffins! 1. Chokladmuffins med chokladbitar i! Super gott kan bara äta den som den är och om man vill göra det extra festligt så är det bara att ta en klick grädde på (jag tror att det är gott med grädde iallafall, jag har inte testat)! <--Gottigottgott!Eller med grädde...-->   <--Gott tror jag!Här kommer lite tips på goda frukter man kan ha till glassen ( tror att dom passar bäst till vanlig vanilj men man får ju exprementera!) 1. Hallon är super gott till vanlij glass, specielt om dom är lite varma!   2.Blåbär är också väldigt gott till glass, specielt vanilj (enligt mig)!Dom behöver inte smälta på glassen utan kan vara precis som dom är (alltså som när man har plockat bär från skogen, inte hårdfrysta!Hehe!)

   3.Jordgubbar är också supergott till glass!Specielt till vaniljglass :D !  Det var mina tips det!Dom är klassiker men ändå liksom! :) !Men nu måste jag gå!Säger godnatt nu!Ha det gött sov så gott! Kramizar//      Sov så gott!

Av Anna,Louise,Pauline - 30 mars 2010 17:11

Heeej alla glada bloggläsare!Imorse kom jag på att jag glömt mina skor hos Jennifer...Hade ju inte hennes nummer, så kunde inte ringa och säga det till henne så fick ta mina korta, röda gummisar!Det gick väl bra, men sneakers är liksom lite bekvämare...  Hon hade sett skorna men glömt dom så jag får dom imorgon....hoppas jag!Hehe!Idag hade vi som sagt slöjd och musik!Det var kul!Blev klar med min kudde på slöjden!Det är ett hjärta och så står det "Neo" i!Louise visade den för Neo men han "kompis" i spegeln var mycket intressantare  ! Louise blev klar med sin toalettpappershållare (elr vad det nu heter)!Den blev jätte fin!Vit med två knoppar högst upp som man lyfter när man ska t.ex lägga lite toarullar där!Och så hade den spegel-mosaik längst ner på självaste foten!Super-nice!Kommer kanske in lite bilder på grejerna senare!Jippie!Solen skiner ute och det är typ 6 grader i skuggan och kanske 15 (otroligt) i solen!Haha vad nice, sommaren är verkligen på väg!Längtar tills man kan typ åka rullskridskor eller cykla till skolan!Man kan jud et nu men det är lite kallt på mornarna liksom!Snart ska jag äta middag det blir pyttepanna med stekt ägg!Gott!Just nu sitter jag och bloggar, spelar data och läser lite andra bloggar!Skulle vilja spela buzz!Hoppas Louise vill ikväll!Fast ska kanske göra lite läxor men iförsej så har vi u bara glosor typ och dom kan man annars öva på imorgon, och så går det snabbt!Aja, vi får väl se hur det blir!Har bara spelat buzz 1 gång och det var verkligen kul!Men nu ska jag äta!Bloggar kanske senare!Byebye lingonpaj!See ya//Pauline


Av Anna,Louise,Pauline - 29 mars 2010 16:54

Hejsan alla glada bloggläsare!Förlåt, jag sa ju att jag skulle blogga mer igår, men det blev inte av!Sorry!Menmen, nu är det måndag igen då!Kortare vecka, skönt!Just nu sitter jag och bloggar, youtube och ska göra ma-läxan tror jag!Lyssnar på Telephone med Lady GaGa och Beyonce och Right Round med Flo Rida och Ke$ha just nu, och tittar lite på t.ex hur man lär sin undulat olika tricks!Håller just nu på med att försöka lära Neo att hämta en boll, kliva på en stege (det kan han rätt bra men man måste locka honom med något, och han går på sidan inte i mitten där han ska gå)och så försöker vi lära honom att prata!Det går rätt bra, men har bara hållt på i 2 dagar men han fattar rätt mycket iallafall!Idag har vi haft bild, det var kul, vi fick göra påsk-kort!Ligger lite efter i bild....aja det är inte så mycket har bara inte gjort klart 1 eller 2 bilduppgift!Det tar jag igen...!På eftermiddagen var vi hemma hos Jennifer och Nikita, Lisa, Karl och Noel var också där!Det var kul!Imorgon är det tisdag, slöjd och musik!Jippie!Men nu måste jag gå!Bloggar kanske senare!Ha det gött igelkött!See ya//Pauline  <--Älskar den där bilden!Hundens min är ju så rolig!Ses!

Av Anna,Louise,Pauline - 28 mars 2010 10:42

Godmorgon alla trötta/pigga bloggläsare!Glöm nu inte att ställa om klockorna en timme fram, om ni inte redan har gjort det!Snart kommer Louise och min kompis Nikita hit, det ska bli kul!Hur många släckte ner allt igår på earth hour?Vi fuskade lite, vi hade på tv:n men allt annat var släckt!Så det gör kanske inte så jätte mycket!This is it var super duper bra!Alla ni som inte har sett den: se den!Men nu måste jag göra mig i ordning innan Nikita kommer hit!Blogagr senare!Hej då är köttfärsen rå?See ya//Pauline   

Av Anna,Louise,Pauline - 27 mars 2010 18:06

Hej hej!Glöm inte att det är earth hour om en och en halv tim.!Släck ner alla lampor, stäng av datorn och tv:n, stäng av allt elektroniskt, förvrid tiden med en bok, kom igen det klarar du!  Men nu måste jag gå!Jag bloggar senare, kanske innan earth hour!Annars efter det!Hej då, din dator ska inte stå på!See ya//Pauline

  

Av Anna,Louise,Pauline - 27 mars 2010 16:21

Heeej alla coola blogläsare!Ikväll är det som sagt     klockan 20.30-21.30!Louise och jag tänker släcka, tänker du?Var med mamma och handlade idag!Vi hyrde en film!Vi hyrde....trummvirvel....This is it! Så den ska vi titta på ikväll!Louise har haft forbollscup, jag kom och tittade på sista matchen!Hennes lag var jätte bra!Dom vann sista matchen med 4-2!Själv har jag ridit, inne i ridhuset idag!Tänka sig att det började regna!Jag välkomnar regnet med värme  Det är ju ett vårtecken!Men nu får man ju hoppas på att den sista snön smälter bort så att våren och sommaren kan hälsa på(ett bra tag, tycker jag)!Just nu är Carolina från Louise fotbolls-lag här!Och mamma har påskpyntat lite!Hon satte lite fjädrar på lite ris som vi köpte idag!Här kommer en bild (blev lite konstig, kunde inte zooma in eller ut eller göra något):  Svarta,lila och gröna fjädrar=nice!Fint va?Men nu måste jag gå!Bloggar igen senare!Ha det gött jag ser inte rött!See ya//Pauline

Av Anna,Louise,Pauline - 26 mars 2010 23:40

Godnatt alla bloggläsare!Jag hinner inte skriva något långt inlägg för jag har ridning imorgon så måste lägga mig nu för att få åtminstånde 8-7 timmars sömn!Förresten imorgon är det ju Earth hour!  

  

  

Bloggar mer imorgon!Godnatt där går en svart katt!See ya//Pauline

   <--Godnatt på er!

Presentation


Hej det är vi som är Anna,Louise & Pauline!Det här är vår blogg!När ni ändå är här kan ni kanske slänga in en kommentar :)!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund
 Katt
 Undulat
 Papegoja
 Kanariefågel
 Orm
 Andra kräldjur
 Fisk
 Hamster
 Kanin
 Marsvin
 Ödla
 Har inga djur
 Andra djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards