TheAngels

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Tjoohooo!

Av Anna,Louise,Pauline - 28 april 2010 19:58

Heej alla bloggläsare! Läget då? Själva mår vi Änglar bara bra! Idag slutade vi vid 14 direkt efter idrotten! Det var riktigt kul på idrotten idag! Vi hade redskaps-gymnastik! Hoppa bock och sånt! Riktigt kul iallafall! När vi kom hem var vår kompis Jasmine på gården, det var länge sen vi snacka med henne, aja iallafall kom hon med oss in och så lekte vi lite till klockan 18 typ...När hon gått kom pappa hem, vi beställde pizza, det var gott! Har en fråga...: Vilken pizza tycker du är godast, om du får välja vilken du vill? Louise och jag beställer alltid en margarita! Anna säger att vi äter pizzan utan något på, haha hon är för rolig!   När vi kom hem i eftermiddag blev jag också klar med ma-läxan (äntligen!)! Det var ett ma-papper på tid! Typ hundra tal på 3 min...! Klarade iallafall idag! Igår klarade jag bara två sidor!  Just nu så sitter jag och bloggar och lyssnar på musik! Ska snart läsa lite! Och imorgon fyller Louise och jag år! Jippie! Och imorgon ska Louise och jag efter skolan gå hem till Anna! Där ska vi vara innan dansen, det ska bli kul! Sen ska vi gå tillsammans till dansen! Och imrgon ska vi också ha med oss dom kläderna vi ska ha på uppvisningen! Lite 80-talstema! Och så ska det vara väldigt färgglatt! Jag ska ha en blank jätte-färgglad tröja! Lite stor för det är mammas! Men väldigt bra iallafall! Till det ska jag ha svarta tights (det ska alla andra ha) och ett par färgglada benvärmare! Sen ska jag ha en blå ring i ena örat och en rosa i det andra! Och lite armsmycken och ett halssmycke! Tror det blir bra! Det jag vet att Anna ska ha är en snygg tröja som är rosa-och-svart randig med ett svart skärp om midjan! Väldigt snyggt! Sen vet jag inte mer! Louise ska ha nästan som mig fast inte några färgglada bervärmare för vi har bara ett par! Hon tar nog vita tror jag!Men nu måste jag nog sluta! Ska öva lite mer på eng-glosorna och som sagt läsa lite! Vi hörs väl! Tror att jag blogagr imorgon fast jag vet inte vi får se! Men som sagt vi hörs;)! Ha det bäst! Kramizzar//Pauline

   

 <--Hahha kolla den bilden! Ser så kul ut! Vi ses! Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna,Louise,Pauline - 8 juni 2010 16:36

Heej! Det var länge sen... :)! Iallafall, det är för att jag har skapat ny blogg! Så nu bloggar jag bara i den! Så kolla in den vetja! Gå in på  www.Dance-P.bloggplatsen.se   och lämna gärna en kommentar! Ni får ha det så gött! Vi hörs i min andra ...

Av Anna,Louise,Pauline - 17 maj 2010 20:21

Heeej alla bloggläsare! Jag har inte kunnat blogga för jag har ju varit hos min mormor och morfar! Därför har det varit dålig uppdatering denna helg! Det var iallafall väldigt kul men vädret var inte det bästa...:) men jaja! Idag var iallafall vädret...

Av Anna,Louise,Pauline - 13 maj 2010 22:18

Hejhej! Glöm nu inte att rösta i vår omröstning som snart ska avslutas! Se till att du hinner rösta på husdjuret du har, för just nu är det rätt jämt! Ha det gött! ...

Av Anna,Louise,Pauline - 11 maj 2010 17:57


Heeeej alla glada! Läget? I går var Louise, Natalie & Jag på  bio, vi såg The last song med Miley Cyrus! Egentligen skulle jag inte ha följt med men jag ändrade mig i sista minut :)! Den var verkligen bra! Lousie & Natalie fällde lite tårar (Louise=m...

Av Anna,Louise,Pauline - 6 maj 2010 18:52


Heeej alla glada! Nu har jag precis ätit, det fick bli pizza! Det var gott! Det gick väldigt bra på dansen idag! Men man blev ovanligt torr i halsen...iallafall jag ;)! Nu tittar jag på YouTube, bloggar och övar på glosorna! Men nu vet jag inte vad j...

Presentation


Hej det är vi som är Anna,Louise & Pauline!Det här är vår blogg!När ni ändå är här kan ni kanske slänga in en kommentar :)!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund
 Katt
 Undulat
 Papegoja
 Kanariefågel
 Orm
 Andra kräldjur
 Fisk
 Hamster
 Kanin
 Marsvin
 Ödla
 Har inga djur
 Andra djur

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards