TheAngels

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Sov sött!

Av Anna,Louise,Pauline - 27 april 2010 20:44

Heej alla bloggläsare! Förlåt att  jag inte bloggar lika mycket som förut men har inte ens på datorn vissa dagar och så när jag kommer på att jag måste logga in och blogga så är det försent men aja!Ska försöka bättra mig! På torsdag fyller Louise och jag år! Jippie! Men nu måste jag dra! Vi hörs! Godnatt allihopa! Sov sött! Godnatt-Kramizzar//Pauline

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna,Louise,Pauline - 8 juni 2010 16:36

Heej! Det var länge sen... :)! Iallafall, det är för att jag har skapat ny blogg! Så nu bloggar jag bara i den! Så kolla in den vetja! Gå in på  www.Dance-P.bloggplatsen.se   och lämna gärna en kommentar! Ni får ha det så gött! Vi hörs i min andra ...

Av Anna,Louise,Pauline - 17 maj 2010 20:21

Heeej alla bloggläsare! Jag har inte kunnat blogga för jag har ju varit hos min mormor och morfar! Därför har det varit dålig uppdatering denna helg! Det var iallafall väldigt kul men vädret var inte det bästa...:) men jaja! Idag var iallafall vädret...

Av Anna,Louise,Pauline - 13 maj 2010 22:18

Hejhej! Glöm nu inte att rösta i vår omröstning som snart ska avslutas! Se till att du hinner rösta på husdjuret du har, för just nu är det rätt jämt! Ha det gött! ...

Av Anna,Louise,Pauline - 11 maj 2010 17:57


Heeeej alla glada! Läget? I går var Louise, Natalie & Jag på  bio, vi såg The last song med Miley Cyrus! Egentligen skulle jag inte ha följt med men jag ändrade mig i sista minut :)! Den var verkligen bra! Lousie & Natalie fällde lite tårar (Louise=m...

Av Anna,Louise,Pauline - 6 maj 2010 18:52


Heeej alla glada! Nu har jag precis ätit, det fick bli pizza! Det var gott! Det gick väldigt bra på dansen idag! Men man blev ovanligt torr i halsen...iallafall jag ;)! Nu tittar jag på YouTube, bloggar och övar på glosorna! Men nu vet jag inte vad j...

Presentation


Hej det är vi som är Anna,Louise & Pauline!Det här är vår blogg!När ni ändå är här kan ni kanske slänga in en kommentar :)!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund
 Katt
 Undulat
 Papegoja
 Kanariefågel
 Orm
 Andra kräldjur
 Fisk
 Hamster
 Kanin
 Marsvin
 Ödla
 Har inga djur
 Andra djur

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards