TheAngels

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Superduper kväll igår!

Av Anna,Louise,Pauline - 25 april 2010 11:47

Heeej alla coola bloggläsare! Förlåt att jag inte bloggat, har inte hunnit! Jag skriver om fredagen och lördagen nu istället! På fredagen efter skolan stack Louise och jag och handlade lite gott fredagsfika, sen gick vi hem, satte på oss inlines och åkte hem till Anna! Sen var vi där till klockan...hmm....vad kan hon ha varit...kanske vid 17.00 typ! Det var jätte kul! När vi kom hem så åt vi middag och sen hade mamma, Louise och jag myskväll (pappa var inte hemma då) Vi tittade på två filmer, "Management" och " Så olika"! Dom var bra! På lördagsmorgonen åkte mamma och jag till vår ridskola och red! Vi hade dubbellektion, först red vi ut en timme, sen red vi tillbaka och så hade vi program-ridning på ridbanan! Jag red pjakkur, han var väldigt laddad när vi red ut, kanske p.g.a vårsolen och sånt! Så när vi bara skulle tölta lyckades han smyga in flera galoppssprång ibland, men jag lyckades bra med att samla honom och få honom att sakta ner till tölt, det sa iallafall några i min grupp :)!  Men när vi red på ridbanan då blev han riktigt seg...hehe...! Men när jag gick ut på ovalbanan fick jag ett spö, så jag lyckades få honom att galoppera ett helt varv ungefär! Efter ridlektionen stannade jag och mamma kvar med resten i vår grupp, jag och två andra tjejer var inne i stallet och ryktade och myste med hästarna en stund! Sen gick vi ut och tog ett glas saft och mös i solen! Innan vi skulle åka sprang jag och tog lite bilder på ett föl somm föddes i tordags morse! Det var sååå sött! Jag tog också på en liten tjej som skulle föla vilken dag som helst! Efter det åkte mamma och jag hem! Louise lekte med Nikita så jag följde med mamma och pappa och handlade! Vi köpte varsin glass, smaskens! När vi kom hem igen var Louise och Nikita på vår gård och spelade fotboll med några grannar, jag var med! Vi spelade mot en tjej som var äldre än oss och två barn (en kille och en tjej) som var många år yngre än oss! Så ni kankanske gissa vilka som vann! Jo det gjorde vi! Vi vann med 26-6! Det var rätt bra va?Vi spelade till klockan 16 sen var vi tvugna att gå och byta om till Annas kalas som skulle börja klockan 17! Jag var Lady GaGa ( hihi) och Louise var Michael Jackson! Hon hade alltså kändisparty (kändismaskerad kan man också säga ;) ) Alla var jätte bra utklädda! Anna själv var Katy Perry, hon var jättebra utklädd! När alla hade gått så kom  Louise och mina föräldrar, och dom stannade och pratade med Annas föräldrar! Medans så klottrade Anna, Louise och jag på STORA papper, var vid datorn, gick ut lite och filmade ( ska lägga in filmen  så fort jag lagt den på datorn), och så var vi inne och gjorde ett "skämt-nyhetsprogram"! Vi filmade och läste upp en himlans knäppa nyheter men Louise var (som vanligt) inte ett dugg bra på att inte fnittra vid roliga ord i sitt nyhetspapper, t.ex arsle! Så vi tog typ 11 tagningar och hon började skratta på samma ställe hela tiden (arsle-repliken!) :)! Vi kan lägga upp den filmen sen, den blev rätt lång, 4 min typ! Men om man tittar på hela blir den jätte rolig jag lovar! Vid klockan 01.00 så åkte vi hem och la oss! Och idag så vaknade jag vid...antingen 08.30 eller 09.30...tror faktiskt lockan 09.30 Sen åkte Louise på fotbollsträning efter frukosten! Medans var jag bara hemma och tog det lugnt!Och när Louise kom hem så ringde vi Nikita så snart ska vi ut på gården och spela fotboll med henne! Men nu måste jag dra! Vi hörs! Kramizzar//Pauline

Här kommer lite coola bilder! Det är djur målade på händer! Visst är dom coola?

              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna,Louise,Pauline - 8 juni 2010 16:36

Heej! Det var länge sen... :)! Iallafall, det är för att jag har skapat ny blogg! Så nu bloggar jag bara i den! Så kolla in den vetja! Gå in på  www.Dance-P.bloggplatsen.se   och lämna gärna en kommentar! Ni får ha det så gött! Vi hörs i min andra ...

Av Anna,Louise,Pauline - 17 maj 2010 20:21

Heeej alla bloggläsare! Jag har inte kunnat blogga för jag har ju varit hos min mormor och morfar! Därför har det varit dålig uppdatering denna helg! Det var iallafall väldigt kul men vädret var inte det bästa...:) men jaja! Idag var iallafall vädret...

Av Anna,Louise,Pauline - 13 maj 2010 22:18

Hejhej! Glöm nu inte att rösta i vår omröstning som snart ska avslutas! Se till att du hinner rösta på husdjuret du har, för just nu är det rätt jämt! Ha det gött! ...

Av Anna,Louise,Pauline - 11 maj 2010 17:57


Heeeej alla glada! Läget? I går var Louise, Natalie & Jag på  bio, vi såg The last song med Miley Cyrus! Egentligen skulle jag inte ha följt med men jag ändrade mig i sista minut :)! Den var verkligen bra! Lousie & Natalie fällde lite tårar (Louise=m...

Av Anna,Louise,Pauline - 6 maj 2010 18:52


Heeej alla glada! Nu har jag precis ätit, det fick bli pizza! Det var gott! Det gick väldigt bra på dansen idag! Men man blev ovanligt torr i halsen...iallafall jag ;)! Nu tittar jag på YouTube, bloggar och övar på glosorna! Men nu vet jag inte vad j...

Presentation


Hej det är vi som är Anna,Louise & Pauline!Det här är vår blogg!När ni ändå är här kan ni kanske slänga in en kommentar :)!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund
 Katt
 Undulat
 Papegoja
 Kanariefågel
 Orm
 Andra kräldjur
 Fisk
 Hamster
 Kanin
 Marsvin
 Ödla
 Har inga djur
 Andra djur

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards